Hebei Jinbiao Construction Materials Tech Corp.,LTD bracket solar

A nostra cumpagnia Hebei Jinbiao Construction Materials Tech Corp.,LTD is a fabricazione chì pruducebracket solare.Oghje, mi piacerebbe parlà di uConsiderazioni generali per vari approcci di muntatura PV.

 

图片 6

Montatura in terra fissa

A stallazione in terra hè bè adattatu à i siti induve l'esposizione di u sole senza ostaculi hè dispunibule senza avè bisognu di mette pannelli nantu à u tettu.A matrice solare hè facilmente mantenuta libera da neve è polvera in tuttu l'annu.Stu metudu di muntatura pò ancu esse adattatu à un tettu pianu o pianu pianu.

图片 7

 

Muntamentu di Tettu Fissu

A stallazione di u tettu fissu hà tutti i vantaghji di a stallazione in terra fissa, ma cù una facilità di mantenimentu ridutta, cumminciata cù l'immunità à a manipulazione è / o vandalismu.Un prublema supplementu hè a pussibule necessità di penetrazioni di u tettu per allughjà u hardware di muntatura.

Ci hè una quantità di sistemi di muntatura ballasted dispunibuli chì permettenu di evità a penetrazione di u tettu o almenu mantenenu à u minimu.Sistemi ballasted tipicamente usanu blocchi di cimentu per mantene i moduli è i racking in u locu.

I moduli ponu ancu esse attaccati in modu sicuru à u tettu metallicu.Penetrazioni di tettu di metallu pò esse riparatu più faciule ch'è catrame è ghiaia, o tetti di membrana.Ci sò parechji venditori chì producenu hardware di muntatura specificu per i tetti di metalli ondulati chì minimizzanu o evitendu e penetrazioni in tuttu.

 

图片 3

图片 4

Montatura murale

I muri di l'edifiziu orientati à u sud ponu esse sfruttati cum'è superfici di muntatura di moduli.L'arrays di moduli ponu esse paralleli à u muru, inclinati da u muru, o cunfigurati cum'è un canopy sopra.

 

图片 9

Muntamentu tracciatu

Utilizà un tracker pò aumentà a cugliera di energia di array 25% - 40% sopra a muntatura fissa.I trackers ponu esse muntati in terra o in u tettu.Quandu hè muntatu in terra, u hardware di seguimentu pò aghjunghje 15% - 20% à u costu di un prughjettu nantu à u hardware di muntatura fissa.Siccomu l'installazione di u tettu necessitanu più ingegneria è travagliu per compie, u differenziale di costu di u sistema trà tracciatu è fissu in relazione à u metudu di muntatura solu serà più chjucu.

图片 8

Benvenuti à cuntattateci per più dettagli!

 

 


Tempu di Postu: Apr-25-2022
Chat in ligna WhatsApp!