Sistema di muntatura JINBIAO

Sistema di muntatura JINBIAO, cun forte carica di ventu è resistenza à a carica di neve.U sistema pò ottene un aghjustamentu minore in situ cù
cuncepimentu speciale di Anchor Plate per adattà à diversi siti, è hè principalmente appiicatu
à prughjetti solari fotovoltaici à media à grande scala.U disignu di u sistema patentatu è certificatu assicura a sicurezza di i prughjetti è a stallazione rapida.

Avemu da furnisce una garanzia di qualità di 10 anni è una garanzia di produttu di 5 anni.

 

Nome di u produttu Tracker solare assi unicu
Materiale Acciaio inossidabile, zincatu à caldu
Carica di ventu 60 m/s
Carica di neve 1,5 KN/
Feature Installazione rapida
Tipu Struttura di u sistema PV
MOQ 10 kW

 

Oghje, u nostru mondu mudernu hà bisognu di energia per diverse applicazioni di u ghjornu, cum'è a fabricazione industriale, u riscaldamentu, u trasportu, l'agricoltura, l'applicazioni di fulmini, etc. A maiò parte di i nostri bisogni energetichi sò generalmente soddisfatti da fonti d'energia non rinnuvevuli, cum'è carbone, oliu crudo. gas naturale, etc. Ma l'utilizazione di tali risorse hà causatu un impattu pesante in u nostru ambiente.

Inoltre, sta forma di risorsa energetica ùn hè micca distribuita uniformemente nantu à a terra.Ci hè una incertezza di i prezzi di u mercatu cum'è in u casu di u petroliu crudu chì dipende da a pruduzzione è l'estrazione da e so riserve.A causa di a dispunibilità limitata di fonti non rinnuvevuli, a dumanda di fonti rinnuvevuli hè cresciutu in l'ultimi anni.

L'energia solare hè stata in u centru di l'attenzione quandu si tratta di fonti d'energia rinnuvevuli.Hè prontamente dispunibule in una forma abbundante è hà u putenziale di scuntrà i bisogni energetichi di u nostru pianeta.U sistema solare PV standalone hè unu di l'approcciu quandu si tratta di rializà a nostra dumanda di energia indipendentemente da l'utilità.Per quessa, in u seguitu, vedemu brevemente a pianificazione, u disignu è l'installazione di un sistema di muntatura solare standalone per a generazione di l'electricità.

 


Tempu di post: 27-ghjugnu-2022
Chat in ligna WhatsApp!