Jinbiao--linea di pruduzzione barriera di sonu

A nostra cumpagnia-Jinbiao hà più di 10 linee di produzzione, cumprese taglio, saldatura, piegatura è altre linee di produzzione automatizate.

In u 2016, Jinbiao hà spesu 20 milioni di enormi quantità di soldi per intruduce grandi equipaggiamenti novi per u trattamentu di a superficia di u pruduttu.

Oghje vi mustraraghju intornu à a nostra fabbrica.

Prima pudete vede chì hè u nostru attellu di magazzinu obligatu di materia prima, tuttu u materiale hà rapporti di prova, i cumpramu nantu à ogni dumanda di ordine.

图片1

Sta macchina pò tagliate a tavola di ferru in diverse dimensioni cum'è dumanda di ordine.

图片2

I seguenti dui machini ponu fà bordu di ferru in diverse forme.Questi pezzi seranu fatti in pannelli di barriere di sonu.

1) U tavulinu hè pianu, quandu si mette à traversu sta macchina, a so forma serà cambiata, in modu chì pudemu fà diversi tipi di pannelli.

图片3

2.This punching machine hè facendu a forma otturatore avà.Pudemu ancu fà pannelli micro-buchi.

图片4

Questa hè a macchina di curvatura, chì hè aduprata per H-post di a barriera di u sonu.

图片5

Quì sottu hè u prucessu di sabbiatura prima di u trattamentu di a superficia.Dopu a sabbiatura, a polvera sarà perfetta cunnessu cù u materiale di ferru.Se ùn avete micca stu prucessu, u trattamentu di a superficia ùn serà micca assai stabile.

图片6

Avemu a nostra propria linea di produzzione per a pittura in polvere è u trattamentu di a superficia rivestita di PVC.I prudutti ponu esse fatti in parechji culori cum'è vulete.

图片7

Dopu, vedemu e sezioni di stallazione è imballaggio per i barrieri di u sonu, i travagliadori sò tutti prufessiunali.

图片8

图片10

Inspeccioneremu e merchenzie in ogni prucessu.Per assicurà chì e merchenzie sò di alta qualità quandu sò ghjunti in u latu di i nostri clienti.

I prudutti Jinbiao vendenu bè in casa è à l'esteru cù una qualità eccezziunale è un prezzu favurevule.

È hà guadagnatu una bona valutazione da i clienti d'oltremare, godendu di una alta reputazione in l'industria.


Tempu di pubblicazione: 15 dicembre 2020
Chat in ligna WhatsApp!