Simbulu Spirituale di Jinbiao

 

图片1Stu tornu di 60 anni hè stata utilizata da u sgiò Lu Zhengang (babbu diU presidente LuShuangbiao),lufundatore di Jinbiaogruppu,quandu hà travagliatu in una fabbrica di ferru in Anping County in 1970.

Mr.LuZhenggangcompruit cù u prezzu di 1300CNYattraversu prestitu dopu a so ritirata in 1988. Da tandu,Mr Lu è u ghjovanu di 19 anniCparrucchieri di Lu Shuangbiaosò stati impegnati in a trasfurmazioni di tornu.Questa era a prima macchina di uGruppu JINBIAO.

A ricchezza è l'esperienza tecnica creata da sta macchina anu stabilitu una basa solida per u sviluppu futuruGruppu JINBIAO.

Lu Shuangbpresidente di iao successivamente impegnatu in tornu trasfurmazioni di pezzi d'auto per 3 anni (u so babbu travaglia in u ghjornu, Lu Shuangbiao travagliu di notte), l'apparechju è strumenti medichi per 4 anni, filu spinatuper 4 anni, rete metallicarecinzione (jinbiaorecinzione) per 15 anni,rumorebarriere (Barriere di rumore Jinbiao) 9 anni, centri di startup di picculi imprese (Yparcu industriale di ongtai)per4 anni, fabbrica galvanizzata a caldo (Hongda) 5 anni di operazione è gestione.

In u corsu di 20 anni, da duie persone chì operanu manualmente i platti di tornu à 400 persone di attellu di produzzione di linea di assemblaggio mudernu;Da una piccula casa di terra cù una sola macchina vechja è solu 18 metri quatratu, dopu à 6 volte di espansione è trasferimentu, hè cresciutu à una impresa di operazione diversificata multi-produttu cumuna matura chì copre una zona di200millam2, cù un capitale registratu di 101 milioniCNYè un capitale circulante di più di 100 milioniCNY.

talivecchiu tornu chì inspira à noi Jinbiao populu à esse onestu è dritta, travaglià dura, essepusitivuè creativa, purtendu uassaiqualità èprudutti di serviziu eccellentiper tètuttu u tempu.


Tempu di pubblicazione: 25-sep-2021
Chat in ligna WhatsApp!