A nova sala di mostra

Hebei Jinbiao Construction Materials Tech Corp., Ltd hè stata situata in u cuntatu di Anping, a pruvincia di Hebei, hè stata fundata in u 1990 cum'è una fabricazione impegnata in a ricerca è u sviluppu, a produzzione, a vendita è u serviziu di recinzione di rete metallica, barriere di rumore, geogrid.

A recinzione di JINBIAO hè bella bellezza è durable, a so cumpusizioni principarmenti filu saldatu o intrecciate inseme per fà una recinzione.U trattamentu di a superficia di a fence include: galvanizatu in caldu, rivestitu di PVC, verniciatu in polvere.

https://jinbiaowiremesh.en.alibaba.com/?spm=a2700.7756200.0.0.952471d2AP56dw

Cù u sviluppu suciale, u rumore hè altu trà e fonti di contaminazione chì più dannu a nostra qualità di vita.E misure per pruteggeci da tali carichi ambientali assumanu cusì una impurtanza crescente è cruciale.Cum'è u listessu tempu, Jinbiao principia u missione di fà ogni tipu di barriere di rumore.

图片2

Avà JINBIAO copre una superficie di 133,200 metri quadrati, hà un capitale registratu di 101 milioni di CNY è hà sviluppatu in una impresa multipla.Dedicatu à un strettu cuntrollu di qualità è à un serviziu attentu à i clienti, i nostri membri di u staffu espertu sò sempre dispunibili per discutiri e vostre esigenze è assicurà a piena satisfaczione di u cliente.

图片3

In l'ultimi anni, a nostra cumpagnia hà introduttu una serie di equipaghji di pruduzzione prufessiunale, è a più grande linea di produzzione in Anping.In più, avemu ottenutu certificati ISO9001 & CE.Jinbiao ferma fermamente chì tutti i prudutti devenu risponde à i standard di qualità internaziunali.Dunque, ci focalizemu nantu à l'acquistu di materiali di qualità è assicurendu un strettu cuntrollu di prucessu internu.È i nostri ispettori prufessiunali per assicurà chì i prudutti consegnati à a fine di i clienti sò perfetti.

Attraversu sforzi duru di 30 anni, Jinbiao hà guadagnatu a megliu reputazione in i campi di recinzioni è barriere di rumore in u mondu sanu.Salute, piacè, successu, realità, cunvene, natura sò l'essenziali daretu à u dirittu successu di Jinbiao.

图片4

Quì, vulemu mustrà i campi operativi è i prughjetti di a nostra cumpagnia in breve.Continueremu à fà megliu nantu à a nostra attività.

Sinceramente benvenutu à visità JINBIAO GROUP per più dettagli!

 


Tempu di Postu: Apr-22-2021
Chat in ligna WhatsApp!