Fundamenti di a tecnulugia solare fotovoltaica

E cellule solari, chjamate ancu cellule fotovoltaiche, cunverte a luce di u sole direttamente in electricità.Oghje, l'electricità da e cellule solari hè diventata cumpetitiva in costi in parechje regioni è i sistemi fotovoltaici sò implementati à grande scala per aiutà à alimentà a reta elettrica.

图片 1

Cellule solari di silicone

U A maiò parte di e cellule solari d'oghje sò fatti di silicuu è offrenu dui prezzi ragiunate è una bona efficienza (a rata à quale a cellula solare cunverte a luce di u sole in electricità).Queste cellule sò generalmente assemblate in moduli più grandi chì ponu esse installati nantu à i tetti di l'edificazioni residenziali o cummirciali o dispiegati nantu à racks montati in terra per creà sistemi enormi, à scala di utilità.

图片 2

Cellule solari a film sottile

Un'altra tecnulugia fotovoltaica cumunimenti usata hè cunnisciuta cum'è cellule solari di film sottile perchè sò fatti da strati assai sottili di materiale semiconductor, cum'è telluride di cadmiu o diselenidu di gallu indiu di cobre.U grossu di sti strati di cellula hè solu uni pochi micrometrivale à dì parechji millioni di metru.

Cellule solari di film sottile pò esse flexible è ligeru. Certi tipi di cellule solari di film sottile beneficianu ancu di tecniche di fabricazione chì necessitanu menu energia è sò più faciuli à scalate da e tecniche di fabricazione richieste da e cellule solari di siliciu.

图片 3

 

Ricerca di affidabilità è Integrazione di Grid

A ricerca fotovoltaica hè più cà solu fà una cellula solare d'alta efficienza è low cost.I pruprietarii è l'imprese anu da esse cunfidenti chì i pannelli solari chì stallanu ùn degraderanu micca in u rendiment è continuanu à generà l'electricità in modu affidabile per parechji anni.L'utilità è i regulatori di u guvernu volenu sapè cumu aghjunghje sistemi solari PV à a reta elettrica senza destabilizzà l'attu di equilibriu attentu trà l'offerta è a dumanda di energia elettrica.

图片 4


Tempu di Postu: Mar-02-2022
Chat in ligna WhatsApp!