Solar Roofs e ofoina atu le tele o aoga i lau poloketi.

O aso nei e manaʻomia e lo tatou lalolagi faʻaonaponei le malosi mo faʻaoga eseese i lea aso ma lea aso e pei o fale gaosi oloa, faʻamafanafanaina, felauaiga, faʻatoʻaga, uila, ma isi. kesi faanatura, ma isi. Ae o le faaaogaina o ia punaoa ua mafua ai se aafiaga mamafa i lo tatou siosiomaga.

E le gata i lea, o lenei ituaiga o punaoa malosi e le o tutusa le tufatufaina atu i luga o le fogaeleele.O lo'o i ai le le mautonu o tau o maketi e pei o le suau'u mata'utia ona e fa'alagolago i le gaosiga ma le fa'aputu mai o ana tupe fa'aagaaga.Ona o le utiuti o punaoa e le mafai ona faʻafouina, o le manaʻoga mo punaoa faʻafouina ua faʻatupulaia i tausaga talu ai nei.

O le malosi o le la o loʻo i totonu o le faʻamuamua pe a oʻo mai i punaoa faʻafouina.E faigofie ona maua i le tele o ituaiga ma e mafai ona ausia le malosi atoa o lo tatou paneta.Ole faiga ole PV ole la ole tasi lea o auala ile fa'amalieina ole mana'oga ole malosi e tutoatasi mai le aoga.

O le taualuga o le la poo le rooftop photovoltaic (PV) system o se seti lea e fa'apipi'i ai paneta o le la e gaosia ai le eletise i luga o le taualuga, e fa'aaoga ai le fa'aaliga sili o le taualuga i le susulu o le la ma fausia ai se tasi o taualuga sili ona fa'alelei le si'osi'omaga.
Solar Roofs e ofoina atu le tele o aoga i lau poloketi.图片1


Taimi meli: Ian-06-2022
;
WhatsApp Online Chat!