I residenti di Medford volenu chì u statu installà una seconda barriera di rumore vicinu à l'I-93 - News - Medford Transcript

U rumore di u trafficu hè aumentatu solu per i residenti di Medford chì campanu à u latu nordu di l'Interstate 93 - è volenu fà qualcosa per u prublema.

Durante a riunione di u Cunsigliu Municipale di marti sera, i residenti di Medford anu dettu à l'ufficiali chì vulianu a so propria barriera di u sonu custruitu per aiutà à bluccà u rumore di l'autostrada da I-93.

"Durmintu di notte cù e finestre aperte, hè una sperienza diversa", hà dettu un residente chì vive in Fountain Street, chì hè ghjustu à l'autostrada."Mi fa preoccupatu d'avè figlioli in a zona".

U Cunsigliu di a cità George Scarpelli hà spiegatu chì ci hè solu una barriera à u latu sud di l'I-93 per bluccà u rumore per i residenti, è era sempre l'intenzione di u statu di aghjunghje una seconda barriera di rumore.

In ogni modu, ùn ci hè statu fattu nisuna azione dapoi chì a prima barriera di u sonu hè stata stallata parechji anni fà, è à u disgrazia di i residenti di u circondu, u rumore hè cresciutu solu perchè rimbalza da una barriera à l'altra parte.

"Avemu bisognu di inizià un dialogu avà", hà dettu Scarpelli."U trafficu hè solu peghju.Hè un enormu prublema di qualità di vita.Facemu sta bola in una direzzione pusitiva ".

I residenti di Medford in Fountain Street volenu una barriera di rumore custruita per bluccà u rumore di l'autostrada vicinu à e so case pic.twitter.com/Twfxt7ZCHg

Unu di l'abitanti di Medford chì hè relativamente novu in a zona hà inizialmente purtatu u prublema à l'attenzione di Scarpelli, è u residente hà spiegatu chì "ùn sapia micca quantu forte l'autostrada seria" quandu si trasferì dui anni fà.L'individuu hà criatu una petizione per creà una seconda barriera, chì hè stata firmata da i vicini, è parechji di l'abitanti in Fountain Street anu enfatizatu ancu chì u rumore deve esse ridutta.

"Questa questione hè cusì impurtante", spiegò un residente, chì hà campatu in Fountain Street da circa 60 anni."Hè stupente quantu rumore ci hè.Hè un interessu di prutezzione di i nostri figlioli è i zitelli futuri.Spergu chì si faci veramente prestu.Soffremu ".

Scarpelli hà invitatu u Dipartimentu di i Trasporti di Massachusetts (MassDOT) è tutti i rapprisentanti statali di Medford per una riunione di u sottucomitatu per discutiri l'aghjunzione di una altra barriera di rumore.

State Rep. Paul Donato hà dettu ch'ellu hà travagliatu annantu à u prublema di a barriera di u sonu per circa 10 anni, è spiegò chì parechji anni fà, i residenti di Fountain Street ùn vulianu micca una seconda barriera in quellu locu.Tuttavia, hà dettu chì hà da verificà induve si trovanu nantu à a lista di MassDOT è pruvà à accelerà u prucessu.

"Ci era alcuni vicini in Fountain Street chì m'hà mandatu cumunicazione dicendu:" Ùn mette micca una barriera in questu latu di a strada perchè ùn vulemu micca ", disse Donato."Avà avemu alcuni novi vicini, è anu ghjustu.Sò travagliendu duramente per fà sta barriera.Scopreraghju avà induve si trovanu nantu à a lista DOT è ciò chì possu fà per accelerà.

Donato hà spiegatu chì a barriera di u sonu hà cullatu in u latu sudu di l'I-93 circa 10 anni fà, è hà dettu chì hà pigliatu parechji anni per rializà.Hà aghjustatu chì a barriera di u sonu hè stabilita da MassDOT è l'Amministrazione Federale di l'Autostrada, ma hà dettu chì hè impurtante aghjunghje per aiutà a cumunità.

"Questa hè una necessità", disse Donato."Questu hè statu un prublema maiò.A ghjente hà campatu cun ella dapoi 40 anni, è hè ora chì u DOT s'intensificheghja, li move nantu à a lista è finisce a barriera ".

"Avemu bisognu di rapprisentanti statali, è u guvernatore è tutti per luttà per noi", disse Burke."Certamente li portaraghju à a so attenzione.Certamente, u susteneremu è lutteremu per ellu ".

Duranti a riunione di u cunsigliu di u 10 di settembre, u Cunsigliu Frederick Dello Russo hà ammissu chì serà difficiule di fà custruisce a seconda barriera di u sonu, ma hà dettu chì "si pò fà".

"Puderaghju solu imagine quantu hè forte", disse Dello Russo."Deve esse insopportabile à volte.U populu hà ragiò.L'aghju intesu da Main Street.U diputatu Donato serà indispensabile in questa materia.

U Cunsigliu di a cità Michael Marks hè d'accordu cù l'opinione di Scarpelli chì tutti ci vole à mette in a stessa stanza per discutiri di u prublema.

"Nunda succede rapidamente cù u statu", disse Marks."Nimu ùn hà seguitu.Hè bisognu à piglià subitu.I barrieri di u sonu duveranu esse datu ".

Cuntinutu uriginale dispunibule per un usu micca cummerciale sottu una licenza Creative Commons, salvu induve nutatu.Trascrizione Medford ~ ​​48 Dunham Road, Suite 3100, Beverly, MA 01915 ~ Ùn vende micca a mo infurmazione persunale ~ Politica di cookie ~ Ùn vende micca a mo infurmazione persunale ~ Politica di privacy ~ Termini di serviziu ~ I vostri diritti di privacy / pulitica di privacy in California


Tempu di Postu: Apr-13-2020
Chat in ligna WhatsApp!